Stor information om kommande motståndare

Då har vi äntligen lämnat år 2006 bakom oss och kan nu koncentrera oss på det nya året. Ett nytt år där ÖSK är tillbaka i Allsvenskan efter två säsonger i Superettan. Väntan till seriepremiären är lång och därför tänkte jag under tiden erbjuda fakta om kommande allsvenska motståndare. När denna guide är klar (vilket den aldrig blir helt då jag uppdaterar varje lag om det händer något nytt i det) så kommer jag att ge min tippning om hur jag tror att Allsvenskan 2007 slutar. Allt du behöver veta om alla lagen kommer att finnas med och även en kommentar från mig. Lagen kommer att komma i bokstavsordning så det är ingen speciell tippningsordning till en början. Hoppas du får en trevlig stund om just ditt favoritlag.  


Allsvenskaloggon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback